Чому львів’яни максимально стараються ходити пішки і часто скаржаться на міський транспорт?
ZAXID.NET проаналізував усі скарги на «Гарячу лінію Львова» за 2015-2018 роки, щоб визначити больові точки міста та дізнатися, як Львів вирішує ці проблеми.
Тиша тут буває рідко. Тоді всі кабінки затихають, шестеро людей по черзі кладуть слухавку на місце і не встигають перемовитися між собою, як гул телефонних дзвінків наростає з новою швидкістю.
– Добрий день, – на декілька секунд замовкає операторка, – Вадиме, ми вам допоможемо у цьому. Зараз зареєструємо ваш запит.
Операторка уточнює: «Чи правильно я вас зрозуміла, тролейбус №18 не зупинився на зупинці?» Після невеличкої паузи завершує розмову: «Ми вас почули, будемо з’ясовувати і реагувати».